Shopping Shopping!

Hello! Har inte hört av mig på länge, sorry! Ialafall! SKa berätta lite vad som har skett det senaste dagarna i mitt liv. Jo i freags blev det myskväll med Emma. I lördags blev det först att åka och bada med Hanna och sen uteritt med Hanna. Vi skulle gallopera upp för herkulesbacken och efter några "lugna" gallopsprång så blir han rädd och ställer sig och kastar sig som han brukar göra och då hamnar han lite efter Hanna och Calle och då får han ryck och springer som en j*vla leopard! Har aldrig varit med om att han kunde springa så fort!!! Det var grymt kul ialafall! Efter det åkte jag hem till mina kusiner och sov där. Och dan efter så åkte jag till Ullared! Fick med mig dessa saker hem! Riktigt nöjd Louise! :D Hittade även mina underbara balskor(Inte i ullared utan en affär utanför)
Promshoes 12,5 cm
Kläder,Kaninmat,Dextro,Hårspray,Godis,Ansiskmask,Maltesers och chips.
Ridpike
Ridpike
Linne
Louise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0