Juni.... kallt?!

Hej hej!
Nu är det Juni, och kallt som ***??
Dumt tycker jag...
I alla fall, idag så har jag bara varit hemma. Har inget att plugga, så har bara suttit och dåsat lite XD
Imon drar jag till Bulycke efter skolan. Sköter nämligen inte Felix längre, jag hade skött honom i ca 4 år. Och eftersom att det var så många andra lite mindre barn som ville bli skötare så kände jag att de var schysst att låta dem ta över. MEN! Jag sköter nu en av de stora hästarna, nämligen Malva! Henne får ni kort på imon förhoppningsvis. Så, imon så sticker jag då upp till Bulycke, hjälper till på ridskolan och sköter henne.
Onsdag är vi ju lediga!! Yey! Då är det även typ "amhults dag" eller något liknande.. Så bulycke anordnar ponnyridning vid amhult/krysset.
US hjälper till att ta ner två av våra små ponnyer dit, och hjälper till där nere.
Ja, det finns inte så mycket mer att säga, kan ju visa er en bild på Malva, dock kanske inte jätte fin, men från Bulyckes hemsida:
/Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0